2010

01.01.2010 00:00

 

říjen 

konečně nějaké výsledky z užívání nových léků, Lukyšek se nám trošilinku uklidnil, nemá záchvaty vzteku, no jak kdy-hlavně v autobuse, jsme museli vystoupit a zavolat si někoho na odvoz, pěkná ostuda, tak děsně jsem ho ještě křičet neslyšela.

Taky jsme zase začali ťapkat, samozřejmě s podpěrou, jinak by hned žuchnul na zem :)

Jo a konečně jsme přibrali, Luky se vyhoupl k 18kg.

 

 

srpen 2010

nová sedačka od Patronu - Flint     viz. co už máme doma

 

květen 2010

- rozhodli jsme se, že Lukáškovi pořídíme nový kočárek, je od www.benecykl.cz       

  BeneCYKL® Kozlík – přívěsný dětský vozík za kolo

 -jedinou a opravdu jedinou nevýhodou tohoto kočárku je, že ho nehradí pojišťovna - musíte se obrátit na soc. úřad a posléze na nadace nebo podniky, které by vám pomohli financovat tento kočárek nebo sáhnout do své kapsy

TAK UŽ HO MÁME -  po odevzdání předběžné kalkulace na soc. v Moravských Budějovicích nám do čtyř dnů přišlo rozhodnutí (takovou rychlost jsem nečekala).  Děsila jsem se, kolik procent z částky nám přiznají, ale po přečtení rozhodnutí mě spadl kámen ze srdce, soc. odbor nám totiž

PŘIZNAL CELÝCH 100% -  VOZÍK JE TOTIŽ SROVNATELNÝ SE ZAŘÍZENÍM PRO PŘESUN VOZÍČKÁŘE, PATŘÍ MEZI KOMPENZAČNÍ POMŮCKY PRO TĚLESNĚ POSTIŽENÉ OBČANY

(proto Městskému úřadu v Moravských Budějovicích moc děkuji, že mě osvobodili od dalšího papírování a shánění finančních prostředků na doplatek kočárku)