2011

22.12.2011 00:00

PROSINEC

vrátili jsme se ze Znojma a hned tu bylo jedno překvapení...motomed je již na cestě :)....k motomedu ještě přibude nová postel zdravotnicke-potreby.vase-zdravi.cz/casa-classic-light-luzko-polohovaci-elektricke-drevene-dma-eanccldma-skupPLDMA.php

 

listopad 

motomed objednán :) snad příjde ještě pod stromeček 

tak ještě kousícek a máme penízky na motomed, jsem tak moc šťastná, že si mi to povedlo.Ještě jsem se rozhodla, že Lukyškovi pořídím novou postel, už je to velký kluk a záda mám jen jedny :) ....Opět jedeme do Znojma

říjen

začli jsem jezdit na tejpy a moc nám to pomáhá, po dlouhé době zase nějaký krůček vpřed :)

 

září

snažíme se sehnat penízky na nový motomed, tak doufám, že to zvládnem a Lukyšek bude mít něco nového, nejen mamku, kdo mu bude pomáhat v pohybu :)

mamka má na mě zase více času, bráška nastoupil do školky :) a je to bezva, nikdo mě netahá za kalhoty, nespravuje  mi pořád nohy a nekřičí...Titi (tak mi brách říká) drž tu hlavu!

také jsem byl na týden u babičky na prázdninách (bez mamky, ta odjela s bráškou a tátou k moři), zvládli jsem to dobře, až na to jídlo zezačátku, dělal jsem si z babičky srandu a plival jídlo ven :)  - babča mě zas pěkně vykrmila, ale jak pak řekla mamce, tak jsme nic jiného nedělali....jedli, jedli a zase jedli 

srpen

přišlo rozhodnutí od soc. úřadu ohleně motomedu, máme půlku a teď ještě sehnat tu druhou 

-----------------------------

tak už máme ortézu doma a jsem velice spokojená, Lukyšek se přestal kroutit, drží mu to krásně nožičky a hlavně je Lukášek spokojený a to je nejdůležitější :)

červen 

lukasskoda.webnode.cz/co-uz-mame-doma/

pořídíme si ortézu S.W.A.S.H - už jsme byli u protetika a jsme změření :) , Luky překvapil, nebrečel a spolupracoval

ještě jsem se rozhodla, že pořídím Lukyškovi motomed, zatím jsem v začátcích, než to vše oběhám, tak se scvoknu, neurolog jedním směrem, pojišťovna druhým a nadace? to buje ještě zajímavé, ještě nikdy jsem o penízky nežádala...tak uvidíme, jak dopadnu :)

------------------------------------------------------------------------------

Tak jsme se opět vrátili ze Znojma, tentokrát to Lukášek vydržel celých 14 dní, bez jakéhokoli nachlazení. Počasí nám přálo, takže jsme si to užili oba dva.Lukyšek byl spokojen a krásně cvičil, až jsem si koncem pobytu říkala, jestli je to vůbec on. 

Začal konečně :) používat zoubky - na jídlo - akceptuje mi měkké piškoty (Brumíka) nalámané v přesnídávce či rozmix. ovoci...neuvěřitelné, najednou to jde. 

Už se nemohu dočkat, až bude listopad, to se tam opět vracíme :) moje malá dovolená 

a také nám konečně došlo rozhodnutí ohledně průkazky ZTP/P nechají nám jí na trvalo....

květen 

Moje zlatíčko zase po roce slaví, už je Lukyškovi 7 let, toto letí...........a opět se chystáme do Znojma :)

Pořídili jsme nové brýle... 

--------------------------------------------------------------------------

Tak jsem se opět po třech letech jeli vyfotit na průkazku. Měla jsem obavy, jak Lukášek bude reagovat na cizý prostředí a paní, kterou v životě neviděl, tada viděl, ale jen jednou :)

Zatímco tatínek hlídal kluky před vchodem do ateriéru, já jsem hovořila s paní a dávala jí instrukce, nemluvit a honem :)  to je nejdůležitější.

Jeli jsem i s kočárek, nastavila ho a blikalo se. Luky se tvářil tak nějak zvláštně, nakrabatil čelo a nahodil ručičky dopředu, kdyby uměl mluvit, určitě by z něj vypadlo: co to je?  Naštěstí blesk zná a má ho rád, na šestý pokus se už pokusil o úsměv a my byly nadmíru spokojené, že se nám to povedlo, bez jakýchkoli slziček :)

duben 

tak jsme odevzdali starý kočárek a čekali na nový... po nějaké době dorazil i nový kočár - respektive golfky od Patronu....odebrání všech dílů na prodlužování zádové opěrky, jsem Lukyho posadila do kočárku a jela na první testovací jízdu.....zjistila jsem, že tam Luky sedí tak nějak zkrouceně a nepohodlně, ouvej, co  s tím, po hodinovém zkoumání a předělávání, jak tam kluka upevnit, aby se nekroutil a nenapínal, jsem zjistila, že mám doma přece ortézu, která tam jen tak leží, konečně jí také využiji a dala jí do kočárku.

Luky je v ní spokojen, nebojí se a konečně nekroutí.

Kočár je sice dobře ovladatelný, ale, sem si říkala, dobrý do města a na menší procházky .... ale vybrala jsem dobře, do auta se vejde celý a nemusíme ho ani rozkládat 

 

 

 

www.reha.patron.eu/cs/katalog/detsky-program-reha-buggy

březen 

čekáme na nový kočárek od Patronu a zároveň se snažím domluvit s Brněnskou Šancí o vrácení starého kočárku....

www.reha.patron.eu/cs/katalog/detsky-program-reha-buggy

únor

Lukáškovi jsme zažádali o vzdělávání se domácí formou - Krajský úřad vyšel vstříc a Lukáškovi  stanovil jiný způsob vzdělávání

( no vzdělávání - cvičit, cvičit a zase jen cvičit )

leden

- neuvěřitelně rychle nám začaly vypadávat zoubky

- opět se chystáme na pobyt do Znojma do rehabilitačního centra

 

TAK JSME PO TÝDNU REHABILITACE DOMA, LUKÁŠEK NÁDHERNĚ PROCVIČEN A JÁ NAČERPALA NOVÉ SÍLY :) 

www.detskecentrumzn.cz/pece.htm